...

Min klocka ringde halv sju i morse för Kenzo skulle komma där omkring. Jag slumrade till lite och vaknade igen strax efter sju. Hm … Kenzos matte skulle börja jobba sju. Dom borde varit här senast kvart i. Jag var tvungen att kolla med Sven. Trodde han det fanns någon möjlighet att vi hade missat att hon varit här och försökt lämna av hunden? Nääää, inte skulle det vara möjligt! Figaro skulle väl säga ifrån om någon var på dörren va? Men tänk om Gimli varit uppe och skjutit igen halldörren så vi inte hört? Nääää, inte skulle det vara möjligt!

  Naturligtvis inte, Frida hade bara råkat försova sig lite. Tur i oturen kan mans äga för jag hade faktiskt skämts ihjäl om hon stått och knackat på och sen fått åka tillbaks hem med Kenzo. Usch! Pinsamt hade det varit! I alla fall, efter en morgonpromenad somnade jag om och sov ända från halv tio till ett. Det var skööönt!

 

Nu har jag sjukt tråkigt. Jag vill göra något men vet inte vad. Dessutom får det inte vara för ansträngande för då dör jag. What to, do what to do! Sven är inte till någon hjälp. Han bara sitter med sitt jävla spelande. Hur kan man göra det hela dagarna? Jag har provat spela WoW två gånger och tröttnade efter en eller två veckor. Jag känner mig bitter.>:(


Kommentarer
Postat av: Majje

Betapet eller kolla in spela.se! Finns ju massa beroendeframkallande små söta spel där. ;)



Du borde börja slamma. :P

2010-04-04 @ 08:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0