...

Jag varit med om ett litet mirakel. Ni har säkert själva upplevt hur man ALLTID får motvind om man är ute och cyklar, går eller springer. ALLTID!! Och om man vänder och cyklar, går eller springer åt andra hållet, ja då vänder vinden med! Men inte idag! Jag ramlade nästan omkull för att jag tog i så mycket i vändningen, säker som jag var på att Vinden, som alltid verkar ligga steget före redan förberett sig på att ändra riktning. Hela vägen hem hade vi med eller sidvind. Halleluja!

 

Nån grillning blir det inte för det blåser alldeles, alldeles för mycket! Jag är besviken och lite splittrad. Vi ska hitta på något annat har vi sagt, vilket antagligen innebär att vi blir sittandes inne. Det känns inte lockande för även om det blåser så är det strålande väder och jag vill lixom ta till vara på det!

Nu har jag tråkigt. Finns bara en sak att göra åt det, städa. Det är karaktärsdanande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0