Färdig.

 

Dagens tredje kopp kaffe. Jävligt välförtjänt anser jag för nu har jag städat i nästan fyra timmar och lägenheten är så ren som den kan bli utan att ta hjälp av en högtryckstvätt och typ klorin eller nått annat starkt. Är klorin starkt föresten? Skit samma!

  Nu funderar jag på om man borde ge sig på balkongen också kanske … Fast ärligt talat känns det som det räcker med städning för idag. Så just nu lutar det åt att jag kollar upp när Sven tänker komma tillbaks och dröjer det kanske jag går över och hämtar Figaro så vi kan gå på långpromenad. Nu är nämligen det fina vädret tillbaks och det känns som en rätt perfekt fortsättning på den här dagen, att gå ut och njuta av det.

 

Så här års längtar jag efter hästar som fäller vinterpäls. En Domino som fäller vinterpäls. Vallie hade ju knappt någon. Katterna är en källa till outtömligt håravfall men det är inte riktigt samma sak som att stå med hästen uppbunden i solen och gnuggagnuggagnugga så pälsen yr!

  Jag vet inte vart alla minda Dominobilder har tagit vägen och det gör mig hemskt obehaglig till mods. Förstår inte varför dom inte sitter i fotoalbumet jag gjorde i ordning? Vart fan kan jag ha lagt dom?! Är dom borta för gott måste jag ju skjuta mig själv och det blir svårt utan en typ älgstudsare eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0