Gråa hår.

Jag har fullkomligen tappat konceptet. Jag vill bara äta å äta å äta. Helt obegripliga saker! Som smörgåsgurka. Jag har satt i mig hur mycket som helst! Herregud jag får världens ångest av sånt här! Jag är rädd att jag ska gå i sömnen och äta upp typ katternas mat eller nått annat sinnessjukt! Eller nejs kanske inte direkt rädd, men lite fylld av obehag inför tanken.

  Dessutom är jag orolig för Figaro. Han är inte som vanligt. Saker han gjort som inte är som vanligt:

- Vid ett antal tillfällen försökt hosta/halvkräkas upp något.

- Ratat en tuggpinne utan att det fanns något godare inom synhåll.

- Skakat en massa, som om han hade frossa.

- Fisigt en hel del.

 

Kanske är det hästbajset han åt igår som rör på sig? Ja, jag vet inte, det kanske kan göra så. Han känns inte varm, ser inte hängig ut och visar intresse för allt som är gott och som inte är menat för hans lilla mage, som vanligt. Får se imorgon hur han mår. Vill helst slippa veterinärbesök faktiskt. Just nu. Har dock planer för ett längre fram. Vaccination och sånt där.

  Jag blev lite nyfiken på att kolla hur gråhårig Figaro egentligen börjat blir. Det var värre än jag trodde! Kolla på pricken och det bruna på kinden. Han börjar bli alldeles gråblek och dan. Men fin ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0