Gymtajm!

Jag kunde inte somna i natt. Så klockan tolv ville jag att Sven skulle raka av mig håret. Det kändes som det skulle hjälpa. Men den ohjälpsamme jäveln ville inte för han tyckte inte man höll på med sånt mitt i natten. Vilket jävla skitsnack! Dammsuger eller möblerar om gör man inte mitt i natten, men raka håret på folk kan man absolut göra!

  Hur som helst, jag och mitt hår fick gå och lägga oss igen. När jag väl somnade drömde jag massa störda drömmar om hundvalpar och Sven som var dum. Som tur var så var han inte dum mot hundvalparna! Det hade jag haft svårt att smälta. Även om det bara var en dröm.

 

I morse hade jag först ingen lust alls att promenera, men väl uppe i parken kändes det riktigt trevligt. Figaro är så jävla söt när han kommer galopperande på sitt stolpiga, stelbenta sätt att man bara vill äta upp honom! Med lera och allt!

  Så tillbaks hem, tugga i sig frukost och sen ladda till för träning. Första passet på två veckor! OJOJ! Det var skönt att svettas! Alltså att frisksvettas, jag har sjuksvettats en hel del sista tiden och det är bara äckligt! Frisksvettning ska det vara! Körde ett benpass och slängde in ett par sett mage för omväxling. Fick gå ner rätt kraftigt i vikterna men det är nog lika bra. Tekniken i knäböj har varit under all kritik! Så ska jobba lite på den ett tag. Nu ska här intas föda, currykyckling och lis. Liset äl glönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0