It's war, I'm telling you!

Inga dansanta barn på morgonpromenaden. Lite synd faktiskt. Det var segt att ta sig upp i morse men jag lyckades! Först när Kenzo kom vid ungefär kvart i sju och sen igen vid åtta. Idag kom jag ihåg kameran men det dök inte upp något väldigt spännande att fota. Det fick bli en babylönn. Jag tror det är en lönn i alla fall.



Katterna har återerövrat sina domäner nu. Framför allt sängen. Figaro gjorde ett försök att sitta ihjäl Gimli men han misslyckades, även om det såg ut att vara på håret. Lite senare låg båda katterna i sängen och lekte (läs slogs) och det var förstås så spännande att Kenzo ville kolla läget. Hon tänkte klättra över från soffan till sängen men på halva vägen, alltså med frambenen i sängen och bakbenen i soffan stötte hon på patrull. En intensiv staring contest utbröt mellan Kenzo och katterna och Kenzo slog efter bara ett par sekunder till reträtt. One down, one to go. Men Figaro är en hårdare nöt att knäcka.



Själv har jag varit och genomfört ett hyffsat rygg/bicepspass på gymmet. Det är tungt att komma igen efter två veckors sjukdomsuppehåll. Men det är bara att bita ihop och ta i.


Kommentarer
Postat av: Linda H

jo shrek är snäll, rolig, gullig och massa annat bra men han är ändå grön och fet.. nä då tar jag hellre ett coolt odjur med humörsvängningar!! :D

2010-04-15 @ 17:48:32
URL: http://malibubarbie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0