Jättekul ... verkligen ...

En sak jag inte förstår är folks missbrukande av punkter. I min värld är många punkter antingen en cliffhanger/tveksamhet eller ett tecken på ironi. T.ex. om jag lade upp en bild på mig själv och fick kommentaren ”Vad snyggt …” så hade jag utgått ifrån att personen menade ungefär motsatsen. En gång för tusen år sedan skickade jag en vykort till en pojke jag verkligen gillade och fick följande sms:svar: ”Tack för vykortet … det var fint …”. Det rann ut i sanden efter mycket kort tid kan jag meddela. Nog om detta nu.

  Vi har ätit hamburgare idag. Jag hoppade över brödet och eftersom vi inte hade någon dressing blev det mango chutney istället, lite grönt förstås och så ett gäng jalapeños. Satan vad starka dom var! Det brann i käften på mig! Men gott så det förslog var det ändå! Nu ska jag hälla i mig en proteindrink innan jag hoppar i säng och läser mig själv till sömns. God natt!




Kommentarer
Postat av: 2barnspappan

Hej!

Tack för din kommentar! Jo, det var grönt te jag drack.

Den där maten såg riktigt god ut!

Hoppas du får en fin dag.

Kram

2010-04-30 @ 09:35:51
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0