Lite motivationsbrist.

Jag har haft lite svårt med motivationen idag (och igår och i förra veckan osv). Det resulterade i att jag åt en massa jordnötssmör och nästan hoppade över träningen idag. Det var precis på håret! Men tillslut tog jag mig iväg och det var bra för nu känner jag mig betydligt mer avkopplad.

  Figaro och jag har precis kommit in från en promenad runt Himpa. Han är lite sliten från igår faktiskt, så vi höll ett lågt tempo och fick till och med ta en liten paus mitt på fältet. Vi körde lite stretchövningar och meditation och sen gick vi vidare. Nu lät det lite ambitiösare än verkligheten. Egentligen drog jag bara lite i Figgz onda bakben och tvingade honom sen att ligga och koppla av. Nu ligger han och tar igen sig lite till och vi ska gå och handla, i regnet. Jag måste ha mjölk! Förut fick jag ta grädde i mitt kaffe, fruktansvärt onödigt egentligen. Men jag behövde kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0