Lunch å sånt.

Laxlunch. Fan vad gott! Lax är min absoluta favoritfisk, om någon skulle vara intresserad. Man kan göra nästan vad som helst med den och den blir ändå bra (förutom om man låter den gå alldeles för länge)! Så måste den förstås vara färsk också. Annars tappar den nästan allt.

  Vi har varit en sväng till Myrorna och hittade som vanligt mest bara skit. Det är för tjockt med grejer. Så fort jag kliver innanför dörren vill jag falla till golvet och hyperventilera. Fast jag köpte två böcker och en keps. Min blev ju snodd som ni kanske minns.

  Sven ligger och sover middag och jag är uttråkad som fan. Försöker snacka med Majje på MSN men den kärringen svarar inte.>:(. Det irriterar mig faktiskt när folk är inloggade på MSN när dom inte är där. Vad är meningen va? Värst är det ju om folk är online oxå, och inte typ Inte vid datorn. Egentligen borde såna människor inte få ha MSN! Jag har varit inne på Facebook en sväng också, men den sidan är totalt obegriplig! Hur orkar folk?! Well, jag har ju alltid The Figgz att hänga med. Vi får helt enkelt gå ut och glida igen.



Jag har en lätt antydan till träningsvärk i rygg och biceps. Najs!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå!



kul att du hittade till min blogg.



Skönt att din hund klarar sig utan fästingmedel om det är så, tyvärr kryllar det av dem här.



Må så gott

2010-04-29 @ 19:10:10
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0