Mitt lilla lyckopiller.

Jag har svårt för bloggar där folk lägger upp tusen bilder på sig själv. Varför gör man det lixom? I och för sig, jag brukar lägga upp tusen bilder på Figaro, men det är ju för att han är så våldsamt söt att det inte går att låta bli! Och då tänker jag ju att kanske bloggarna tycker att dom är våldsamt söta också? Det är ju förstås bra för dom! Men jag blir så jävla uttråkad av att se samma face i nästan samma pose gång på gång på gång på gång! Och då börjar jag fundera på om folk kanske blir uttråkade av att se Figaro gång på gång på gång på gång, men neeeeej det kan jag bara inte tänka mig! Jag blir det då inte. Jag blir bara glad! Och då slår det mig förstås att kanske känner bloggarna likadant? Att dom blir glada av att se sig själva gång på gång på gång på gång. Och då slutar det med att jag blir lite avundsjuk.

 

Nu börjar det regna också. Regn med lite snö i ser det ut som. Det här är oacceptabelt! Jag behöver muntras upp! Figarobildmaraton!



Aaah! Nu känns det faktiskt lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0