Schas Ove, schaaaaaaaaaas!

Det blev en lyckad premiärgrillning. Solen var på god väg ner så det var lite kallt men det var okej. Det var lite, lite fuktigt på backen men det gjorde inte heller något. Det var okej att gräset var brungrått och skittrist också. Jag var bara så lycklig över att min häck äntligen kunde ha närkontakt med jorden utan ett lager med snö emellan! Om det inte var för att jag visste hur nerpinkad och skiten parken här kunde jag ha kysst marken! Maten smakade bra oxå.


När solen gick ner drog vi oss tillbaks in i värmen. Vi kollade på tre avsnitt av Solsidan på raken. Scenen när Alex flippar ut och skriker åt skitjobbige Ove är så rolig att jag var tvungen att se den tre gånger på raken! Hahaha! Svensk humor när den är som allra bäst!

  Nu ska jag stolpa ut i köket och sätta på lite tevatten. Jag har så jävla ont i benen! Jag går lika ryckigt och spattigt som en gammal pundare! Minns inte när jag hade sån här träningsvärk senast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0