Självstympning sådär.

Nu kanske jag trampar folk lite på tårna, men det kan inte tas hänsyn till. Jag har rätt nyss kommit hem från gymmet (ben gick bra, axlar gick knappt alls) och det var massa människor som rände kors och tvärs och lyfte och bände och böjde åt alla håll. Precis som det ska, inte massa slösnackande.

  Men så var det en grabb i svårbestämd ålder som tränade i linne. Det är väl inget fel med linne, bortsett från att nästan inga killar klär i det. I alla fall inte den här modellen av lösare linne som hänger och sladdrar lite. Men nu var det inte killens kläder jag egentligen hade åsikter om. Vad jag irriterade mig på var hans vänsterarm. På hans västra arm hade han nämligen en vansinnig massa skärsår, gamla som läkt och nya med skorpor på.

  Men allvarligt tänkte jag som den syniska subba jag är, är du så jävla uppmärksamhetstörstande, va? Hur svår hade det varit att ta på sig en långärmad tröja, eller kanske bara linda ett litet bandage runt underarmen? Jag har absolut inget alls till övers för folk som karvar sig i armarna och sen vill visa upp det. Get over your selfes för fan! Det är vad jag tycker! Hade grabben bara haft ärr hade jag inte brytt mig för dumma saker kan man göra men inte ska man behöva gå och gömma sig för resten av livet Det var just dom nya såren som irriterade mig. Det är rätt osmakligt faktiskt. Och löjligt.

 

Nåja skit samma. Jag har fått jordnötssmör idag. Det kom inte som en överraskning eftersom jag själv beställt det. Men det var ändå kul.=) Det här är lyxigt ekologiskt jordnötssmör utan snuskiga tillsatser och socker! Mmm det ska bli asgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0