Stulna påskliljor.

Jag upptäckte precis att jag är kompis, på Facebook, med Grannen från Beck . Det hade jag ingen aning om!

  Figaro och jag har precis kommit in från en tur på stan. Det är tydligen Gay pridefestival här den här helgen. Vi såg inget festivaligt någonstans! Igår såg vi två killar som gick och höll varandra i handen. Jag undrar om det var själva paraden?

  Jag har stulit idag. Påskliljor. Fast jag vet inte om det kan räknas som stöld om man plockar dom ur en rabatt där dom inte är medvetet planterade utan mer lixom bara verkar växa av en händelse?

  Nu har mitt hår börjat växa ut igen men jag ser för gammal ut för att verkligen klä i snagg. Fast med min tjusiga cowboysarsjal ser jag rätt bra ut. Tycker jag själv alltså. Och är inte det viktigast egentligen? Nån som i alla fall alltid ser snygg ut är Figaro. Han är så jävla fin att jag skulle kunna äta upp honom! Vad skulle jag göra om han inte fanns? Nu ska vi gå på kvällspromenad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0