Welcome to the family!

Kenzo kom ungefär vid halv två, nytrimmad och tjusig! Vi tog en promenad runt Himpa och det var så varmt att jag kunde ta av mig jackan och bara gå i linne. Vi stannade till vid vattnet och där låg det något och flöt. Det såg ut ungefär som en fågelunge först, men det var ett Mumintroll, upptäckte jag efter att ha fiskat upp det.

  Jag klarar inte av övergivna mjukdjur. Inte ens blöta, skitiga och rätt äckliga mjukdjur. Så jag stoppade Mumintrollet i dubbla (rena) bajspåsar och bar hem honom. Nu är han tvättad och ligger på tork på elementet. Sen ska han få joina resten av mjuisfamiljen. Där finns hittebarnet Isbjörnen som jag också hittat ute. Förut fanns det en Tiger också, men den döda Figaro. Han tyckte väl det fick rätta med två katter i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0