Who let the dogs out?

 

Jag gick förbi Hemköp i morse, fast egentligen var det väl snarare i förmiddags, för att köpa lite lyxfrukost. Figaro satte jag som vanligt utanför och när jag kom ut igen satt han kvar, lös! På marken bredvid honom låg halsbandet som satt fast i kopplet som satt fast i bänken. Jag fick nästan en hjärtinfarkt!

  Figaro har ett halvstryp som han aldrig förr har lyckats ta sig ur. Varken genom att backa ur det eller lixom lyckas få det att glida över öronen. Någon måste ha gått förbi och helt enkelt tagit av honom halsbandet! Folk är fan helt från vettet!

  För säkerhets skull provade jag nu när vi var ute, helt utan framgång, att försöka dra av honom kopplet. Jag är säker på att det inte går!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0