Abborreberg och sjömanskistor.

Igår var jag och Tesse ute vid Abborreberg igen. nu låter det som vi är där stup i kvarten, men så är det inte. Fast jag skulle inte ha nått emot att vara det! det blev i alla fall räkmacka och glass. Jag har ätit väldigt mycket räkmacka den här sommaren faktiskt.


Idag har jag och Sven varit ute vid Media Markt. Vi cyklade förstås fel och fick åka en jävla omväg. Kändes lite surt eftersom vi tjatat som fan om hur snabbt det egentligen går att cykla ut till Ingelsta. Vi hade glömt bort hur stort Ingelsta faktiskt är.

Väl där hittade vi inget av det vi skulle ha, alla fall inte det jag skulle ha och på vägen hemåt var det motvind precis hela tiden. Jag svettades som en gris!

  Efter en kopp kaffe och lite vila stack vi iväg till Bra & begagnat och där fyndade jag en fin liten sjömanskista. 120 spänn bara! Inte var det på långa vägar lika tung och otymplig att bära hem som Svens kista heller! Jag ska ha den i hallen istället för den som står där nu. nån dag när jag har tid och ork ska jag ta tag i det där hallprojektet, spegeln och hyllorna osv osv. I alla fall. sen grillade vi lite i det molniga men varma vädret och nu är den här dagen också slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0