Dagens förehavanden.

Jag har haft en produktiv dag. Skrapat rent spegeln jag inhandlade på Myrorna för en liten evighet sedan. Skrapat den tillräckligt ren i alla fall, hoppas jag. Sen har jag slipat och spacklat igen ojämnheterna på hallväggen där jag tänkt hänga spegeln om nått år eller så när den äntligen är klar. Måste förstås måla där också men det blir inte så jättejobbigt i alla fall.

  Så smått fyllt upp bokhyllorna igen har jag också gjort och dammsugit. Sorterat massa kort på datorn och promenerat med Annsofie och Morris. Bara Morris verkade uppskatta utomhusvistelsen. Vi andra gick mest och släpade fötterna efter oss och klagade på värmen. Figaro klagade inte så det hördes men det syntes på honom att han led.



Nu sitter jag och försöker komma på nått gott att äta. Jag borde inte göra det. Jag borde sitta och komma på ett nytt kostupplägg eller i alla fall ett nytt träningsschema. Men det ända jag kan tänka på är goda saker att äta. Nån har visst sagt att bästa sättet att komma över en frestelse är att falla för den. Den som sa det måste ha varit en idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0