...

Det regnar på tvären. Jag har suttit och väntat på att dom ska ringa tillbaks från vårdcentralen men det gjorde dom inte och jag blev arg. Sen kom jag på att det faktiskt inte var så konstigt att dom inte ringde för jag hade knappat in Majjes telefonnummer istället för mitt eget. Ooops! Dom är lite för lika och jag ringer ju oftare till henne än till mig själv. Nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska ringa igen. Halsen känns hanterbar, men det gjorde den verkligen inte i natt!

  Sen skulle jag ringa till IWT, det hade jag bestämt mig för att göra igår men då hade jag förstås tagit miste på dag. Jag fick för mig att det skulle vara tisdag idag, vilket det som tur är inte är (närmare till helgen), men tyvärr innebär det att dom inte har öppet. Får försöka komma ihåg det imorgon.

  Äh, jag ringer igen. Får säkert ingen tid idag och känns det bättre imorgon kan jag ju bara avboka. Nu måste jag promenera med hunden. Det regnar rakt ner nu. Jag kommer bli blöt om fötterna. Jag hatar det.=S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0