"Klädshopping" och sånt.

Klockan är inte så mycket, men jag har lixom ingen motivation till att få något gjort. Jag vet inte ens vad jag borde göra. Visst dammsuga funkar alltid. Sätta igång och måla den där spegeln kanske. Men som sagt. Ingen motivation.

  Har varit ute på en lite längre tur med hunddjuren. Först upp till djuraffären för att inhandla nytt halsband och koppel till Figaro. Samma hederliga modell som vi haft dom senaste åren. Rundsytt halvstryp och tunt, tunt koppel, svart läder såklart. Han blev mycket tjusig. Han blev mycket arg på ett par barn som sprang och skrek utanför dörren också. Och mycket glad över uppmärksamheten han fick av den som vanligt våldsamt käcke expediten. Sen gick vi runt Himpa i den strålande solen också. Det var skönt. Tills det blev för svettigt och jag blev pissnödig.


Eventuellt får jag sova i soffan i natt. Någon (Figaro misstänker jag) har nämligen spillt ut vatten i sängen. Det är ju smart att ha lite vatten på nattduksbordet om man vaknar och känner sig törstig mitt i natten. Det är mindre smart att låta det stå där resten av dagen tydligen.


Kommentarer
Postat av: Majje

Tjusiga killen asså! visslar



Jag måste med gå till djuraffären. Ska höra mig för om de vet nån som e ute efter några salamandrar. Lite ont i hjärtat gör det, men akvarierna ska väck har jag kommit fram till. :S



Vi har roat oss med att gå till Madiamarkt ikväll. Var ju så skönt ute! Särskilt nice med alla avgaser såklart. =)

2010-08-31 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0