Presentfunderingar och sånt.

 

Figaro var lite tveksamma till att gå upp i morse. Men efter lite övertalning så gick det. Och eftersom det var rätt viktigt att vi kom iväg på en rätt rejäl promenad fick han själv bestämma vägen och då gick det riktigt bra!

  Efter jobbet drog vi en tur runt tennisplanen och nu ligger djuren och sover igen. Det är nog bra för Figaro att vara ensam hemma. Eller rättare sagt bra för mig. Tror inte han riktigt, riktigt kan koppla av när han är ensam, vilket gör att han verkar mer avslappnad sen när jag är hemma igen.



På lördag ska jag på 30årsfest. Vad köper man till en nybliven 30:årig militär som gillar strategispel? Mer än så vet jag lixom inte. Egentligen vet jag inte ens om det heter strategispel det han spelar. Det här tåls att tänka på …


Kommentarer
Postat av: Majje

Ett frimärksalbum. Funkar alltid. Haha!

2010-08-31 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0