Scheman och sånt.

Fem timmars jobb gick ju rätt snabbt att beta av. För det fanns ju att göra som vanligt. Åh vad jag längtar efter lugnare tider! Min gruppchef är tillbaks och han skulle fixa med mitt schema (som var fel även den här månaden och nej det går ju inte att bara gå ner i tid sådär inte plötsligt, det får bara föräldrar göra, ööhh…). Men det skulle fixas till i alla fall.

  Har varit på en promenad med Therese också. Det är rätt roligt för Figaro leker faktiskt med Max och det är inte en allt för vanlig syn nu för tiden. Och en promenad med Annosfie och Morris. Ingen lek, bara sura miner.

  Annars har jag mest ätit kopiösa mängder vattenmelon och frusit. Jag har lite lite liiiiite känningar i halsen på höger sida idag. Det är okej. Vad som inte är okej är mitt ansikte, dom där jävla pillrena som jag fick (på eget önskemål men ändå) hos barnmorskan har gjort mig lika finnig och knottrig som för tio år sedan. Sån jävla ångest! Och ja jag hade en rätt sen finnperiod. Inte i typ 13-17årsåldern utan typ 18-22. Det är synd om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0