Töntiga annonsen och sånt.

 

En sak jag aldrig förstått mig på är folk som ska sälja sitt djur och sätter ut en annons i jagform. Exempel ”Hej! Jag är en glad och jättesöt liten vovve som behöver ett nytt hem för min matte och husse har inte tid för mig.” Asså seriöst? Vem ringer på en sån annons? Ingen vettig människa i alla fall! Att skriva vovve om en hund är också skitlöjligt!

  Jag känner mig lite kritisk idag. Det beror nog på att jag är på dåligt humör efter jobbet. Det är hell on earth där just nu! Inte så mycket för att det är varmt för så varmt är det inte som det var tidigare i somras. Utan mer för att vi är så jävla underbemannade hela tiden. Eller förlåt, det är väl så att bemanningen är okej men prognooooooosen inte riktigt stämde (den här gången heller) ...

 

Nu ska jag dra ner i källaren och kolla om tvätten är klar. Är den det ska jag hänga den, hoppa på cykeln, trampa till Sven, kånka hem min kista och min DVD med usbminne och sen borde jag ägna mig åt Figaro men jag tror jag tänker försumma honom lite och försöka ta tag i hallen istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0