Aldrig mera löpband!


Förra joggingpasset avklarades på ett löpband på gymmet och det fullkomligen sög musten ur mig! Plågsamt tråkigt!=S Tiden sniglade sig fram, en minut kändes som tio. Obehagligt varmt, enformigt och slitigt för knäna. Så det har tagit emot som fan att ge sig ut sen dess. Men idag, efter att ha laddat med Dirty Diana på riktigt hög volym, lyckades jag komma iväg. Och det var skönt! Alldeles asskönt var det! Svetten fullkomligen forsade, men tack vara dom relativt många minusgraderna hölls kroppstemperaturen på en behaglig nivå. Nu längtar jag efter att få ge mig ut igen! Blir kanske en tur imorgon.

  Jag måste verkligen skaffa en bättre mp3spelare bara. Det knastrar obehagligt i lurarna till och från just nu. Visst det kan vara lurarna felet sitter i, men kontakten till mobben har ju glappat i evigheter. Stor och klumpig är den med. En mp3spelare med tidtagning, det vore nått det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0