...

Vaknade med huvudvärk idag igen. Inte mycket, bara precis sådär så att man ska bli irriterad och trött. Efter en kort morgonpromenad där små, små vassa iskorn högg mig i ansiktet blev det fetingfrukost. American pancakes. Blodsockernivån slog i topp, huvudvärken blev värre. Sen föll blodsockret som en sten och jag blev trött, tröttare, tröttast. Frukosten gör så jävla mycket för hur resten av dagen blir! Även på lördagar, när jag får äta vad jag vill, brukar jag börja med en nyttig frukost. Det är smart. Ska försöka komma ihåg et till nästa gång pannkassuget sätter in

  Nu har jag i alla fall precis avslutat dagens första kaffe och det verkade jaga huvudvärken på flykt i alla fall. Ska strax ner och ta upp en maskin tvätt. Sen tror jag att jag ska kolla på Greys Anatomy ett tag. Sven och Figaro är hos Thomas. Tredje helgen i rad. Halleluja!

 

Jag har hängt på SMHI. Jag längtar ihjäl mig efter den dag då det står ett plus framför gradantalet. Det här har varit den längsta vintern någonsin.




Igår såg jag svanen igen. Han låg helt ensam med huvudet under ena vingen och sov, om han inte dött. Han kanske är sjuk. Hur som helst. Det såg sorgligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0