...


Det är så kallt! Inte bara ute utan inne också.=S Sven ligger och sover. Han gick upp klockan sex för att kolla på hockeyn, nu måste han vila upp sig inför dagens träningspass. Jag ligger inlindad i en filt på soffan och är egentligen inte alls sugen på att träna. Ben och axla står på schemat. Mitt högerknä gör lite ont och knäpper värre än vanligt, troligen på grund av för lite aktivering. Blev bara en halvtimmes jogg på hela förra veckan.

  I fredags vägde jag 60 kg. Det tar sig! Styrkan kommer så sakta också. Bänkpress 40 kg, knäböj 70 kg och marklyft 80 kg. Idag blir det väl knappast några förbättringar på knäböj med tanke på knät, men på onsdag är det dags för bröst igen och det kan nog bli ökningar där.

 

Nu ska jag strax ta Figgz på en liten pinktur och spana in parkeringen åt Majje. Han verkar inte allt för angelägen om att gå ut. -15 grader är alldeles för kallt för hans smak! För min med. I morse var det -22.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0