Idag är det min födelsedag

Hipp hipp hurra hurra hurra för mig! Jag gillar födelsedagar. Sven vägrade göra frukost på sängen och sjunga ”Med en enkel tulipan uppå bemärkelsedaaaan! Vi har den äran vi har den äran att gratulera!” som vi gjorde hemma hos oss när jag var liten. Men det blev en väldigt trevlig födelsedagsfrukost ändå. Det har varit en väldigt bra dag rakt igenom

  Efter träningen (som gick riktigt kanon) åt vi semla, sen blev det middag på Texas Long horn och efter det bio. Vi såg The Wolfman. Jag gapade mig igenom hela filmen. Den var imponerande dålig! Fast jag gillade Anthony Hopkins. Hunden Samson var också bra. Hästarna och miljöerna var fina.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0