Jag hjärta komp likamed sant.

Imorgon är jag ledig och idag fick jag gå tidigare från jobbet. Wohooo!! Sånt gör mig på så strålande humör att jag får lust att göra en Sound of Music! Alltså dansa runt och sjunga på ett för andra otroligt irriterande sätt.

  Nu funderar jag på hur jag ska förvalta dessa extra lediga timmar. Jag ska definitivt städa. Sen måste jag naturligtvis promenera med Figaro. Är träningssugen så jag ska nog jogga med. Kan bara inte bestämma mig för om det borde göras nu eller i kväll. Sen har vi tvättid idag, men tror jag överlåter det mesta tvättandet åt Sven (jag sköter ju faktiskt städningen). Kanske borde jag dra ner på stan en runda och jaga rätt på en mp3spelare också. Behöver verkligen något bättre än den här skitmobilen jag har!!

 

Igår körde vi bröst och triceps. Var inte alls sugen på bröst. Det är det tråkigaste jag vet! Men sen tog det så jävla bra i bänkpressen att jag blev supermotiverad! Även triceps kändes kanon! Fast när jag kom hem upptäckte jag att det nog inte alls gått så bra för jag hade gjort sämre resultat än under förra passet. Tänkte att det var skit samma för jag kände ju ändå hur slut jag var och trodde absolut på ordentlig träningsvärk.

  Men icke. Jo lite känningar har jag väl men inte alls som jag hoppats på. Pissigt. Men men. Det är snart dags igen.

 

Avslutade gårdagen med ytterligare en portion av mitt nya favoritmellanmål. Misslyckades ju fatalt med första försöket men nu har jag fått till det. Det är sååå gott! Hittade det på den här sidan http://zuzibuz.blogg.se/ där det för övrigt fanns en massa andra recept som såg smaskiga ut!

  För den som vill prova så mixar man havregryn och valnötter (lika mycket av vardera) som sen får svälla i en skvätt Alpro soyamjölk (ta för allt i världen inte för mycket soyamjölk för då blir det gegga av alltihop). Sen röra man ner smeten i hårt vispad äggvita som man smaksatt med vaniljsocker och lite vanligt socker (eller sötningsmedel men sånt är jag inget stort fan av). Godare än godis!



Nu har jag bestämt hur det blir. Först promenad för då får jag sälla av Annsofie och joggning i kväll. Men först! Städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0