Jag vill ha vår nu.

Jag har lite träningsvärk i låren och röven. Najs.=) Det blev ett riktigt bra pass igår, men jag fick gå själv för när Sven vilat färdigt ville han inte träna. Jävla svikare! Gjorde fina ökningar i axelpress med hantlar. Det var roligt för axlar är en av mina allra sämsta muskelgrupper.

 

Igår var det ju ett alldeles strålande väder! Vi han med två promenader i solen och på kvällen gick vi med Majje och matade änderna. Vanligtvis räcker det med att man visar sig vid en av matplatserna, så väller det in ett trettiotal änder. Men inte i gårkväll. Bara sex stycken dök upp. Trevligt för dom i alla fall, dom lär ha blivit mätta.

 

Jag har inte fått mitt schema hemskickat än. Jag blir så jävla trött. Det är precis sånt här som gör att man vantrivs på jobbet. Att man måste göra andras jobb åt dom. Nu måste jag alltså ringa IGEN och säga åt dom att skicka schemat. Hur seriöst är det? Ska man inte kunna lita på sina chefer va? Fan vad less jag blir.=(

 

Idag har jag ingenting på agendan. Det känns skönt, tror jag. Funderar på en joggingtur. Eftersom vintern tydligen aldrig tänker ge med sig är det lika bra att bita ihop och jogga på. Men ååååhhh vad jag längtar till våren! Tror aldrig jag längtat så mycket som i år.

  Figaro längtar också. Jag måste tvinga ut honom om mornarna. Det är knappt ens att godis kan locka honom. Här om dagen försökte jag få honom att ställa sig upp i sängen, men han bara föll omkull. Jag fick bära ut honom.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0