Reservdelar och sångsvanar.

Det har varit tungt sista tiden. Tuuuuuuuungt. Ibland vore det bra med reservdelar till människor. ”Nä min hjärna funkar inte som den ska, jag byter ut den!” Jag var hos läkaren igår. Hon tog mig på största allvar och var väldigt förstående. Det är svårt med förstående människor. Man blir som mos inuti. Jag tyckte hemskt synd om mig själv, men sen kändes det bättre. Nu ska jag bli lagad.

Snart måste nog Figaro också bli lagad. Han fortsätter hoppa på tre ben. Men jag tror ju ändå det beror på kylan och snön och kanske saltet. Så vi väntar liiite till.

  Vi var ute med Annsofie, Morris och Sigrid tidigare idag. I solen. Igår när jag gick runt strömmen tyckte jag mig se tre vattenfågelungar. Dom dök så fort hela tiden och sen kom dom inte upp. Men tre stycken tyckte jag helt säkert att jag såg. Och en sångsvan. Så vi gick den vägen idag med. Sångsvanen var kvar men ungarna såg vi inte ens en skymt av. dom har kanske frusit ihjäl, om dom nu fanns. Det var elva minusgrader i morse. Precis när jag vaknade tyckte jag det stod en minusgrad. Tyvärr såg jag ju bara fel.




 


Kommentarer
Postat av: Miss Wish

Tack för besöket hos mig, är du också en tjej med huvudvärk. Jag försöker hålla mig ifrån snabba kolhydrater och alkohol alltid. just nu inne i en period igen, kanske beror på pippin jag fått på sött och så har jag sötat med konstgjort socker vilket nog inte är helt lämpligt för en migräniker.



Du skriver bra och tar fina foton, får bli lite besök här, dock skrive jag numera otroligt sällan =(



Hoppas din h-värk går bort och över snarast möjligt!

2010-02-13 @ 16:34:31
URL: http://misswish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0