Trött.

Igår var jag så jävla trött! Gick upp halv åtta och promenerade med Figaro. Vi var ute i en hel timme och tur var väl det så segt som det blev resten av dagen. Började gäspa halv elva (på förmiddagen alltså) och sen slutade jag inte fören jag gick och la mig igen ungefär kvart över tio.

  Var på gymmet och körde axlar plus 30 minuters joggning på löpband. Det är så jävla tråkigt! Svettades som en gris fast jag knappt var andfådd alls. Var alldeles för varmt inne i lokalen. Hade valt ett program också och det visade sig att jag inte kunde öka tempot då. Riktigt kasst. Blir manuellt om det blir någon mer gång. Längtar hemskt mycket efter barmark och plusgrader så det blir lätt att jogga ute igen.

  Idag känner jag mig stel i hela höger rygghalva och upp i nacken. Väldigt obekvämt. Nu Ska jag ta tag i städandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0