...

Just nu är det bara -2 grader. Rena tropiska värmen. Man kan nästan gå ut i shorts! Fast Figaro håller inte med. Han hade inte alls lust gå morgonpromenad. Det var lite kallare då men inte så kallt att han behövde ha täcke. Ändå försökte han hela tiden vika av hemåt så fort han fick chansen. Jag tvingade honom att gå i en hel timme. Jag fick inte ens dåligt samvete.

 

Igår blev det mycket motion. Morgonjogg i 38 minuter, styrketräning i 50 minuter och efter det 30 minuters rask joggning på ett av löpbanden. Så promenerade jag förstås med Figaro och snabbstädade lägenheten. På kvällen fick jag en helt sjuk huvudvärk. Tog två Panodil och gick och la mig innan tio. Vaknade tio timmar senare och kände mig på banan igen. Jag har lite träningsvärk i mage och bröst sedan igår. Känns najs.

 

Jag tog dessutom med min gammelkamera ut på en tur. Batterierna dog efter typ 20 minuter. Jävla skit! Jag vet inte om det är laddaren eller batterierna som är dåliga. Får väl köpa både och. Eller köra med icke uppladdningsbara. Kanske är det smartare eftersom jag använder den så pass sällan ändå.






Idag har jag fått sms om att min träningsdagbok har kommit. Wohoooo!!=D Måste tyvärr vänta ända till 17 för att hämta den. Vet inte riktigt vad jag ska fördriva dagen med. Visst finns det alltid mer städning att göra, men…. Funderar på att baka nått bröd. Det vore klar ett vettigt tidsfördriv. Skulle också behöva knopa ihop en ny och bättre spellista för mina joggingturer. Men det är svårt att komma på sådär bara. Lättare om man hör något bra på radion eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0