...

Jag har lite, lite träningsvärk i låren efter gårdagens benpass. Inte så mycket som jag skulle vilja ha dock. Det är obegripligt för jag tyckte jag tog i som fan. Både i ben och axelövningarna. Men det är väl bara att fläska på ännu mer nästa gång. Tog en rask joggingtur på eftermiddagen idag. Det gick riktigt bra. Kändes som jag kunnat springa mycket längre. men Figaro körde sitt trebensrace och jag tyckte synd om honom. Imorgon är det bröst och triceps som gäller.

 

Jag har fått schemat för februari. Det var väl sådär. Jag börjar och slutar vid samma tider hela veckorna i alla fall men låg inte en ända gång på de 6.5 timmar som 75% egentligen blir. Men jag börjar ge upp förhoppningarna om att någonsin få ett bra schema.

 

Det har som alla säkert märkt kommit ännu mer snö sista dagarna. Jag är utled på den här vintern! Den har varit vidrig! Blir det inte vår snart så tar jag fan i mig livet av mig! kombinationen nollgradigt och snöfall är riktigt pissig dessutom. Bara massa snömodd och fukt överallt. Vidrigt! Och dom plockar som sopor, precis som vanligt.

 

Jag längtar till helgen. Behöver verkligen vara ledig. Jag behöver alltid vara ledig.=S Dags att ta en kvällstur med Figgz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0