Ge mig lite värme!

Jag är besatt av SMHI. Sitter på deras sida och uppdaterar stup i kvarten i hopp om att dom ska ha höjt temperaturerna en aning. En gång blev jag alldeles het av lycka, bara -9 grader som mest imorgon! Upptäckte sekunden där på att jag kollade fel, var inne på Stockholmsprognosen. Någonting dog lite inom mig.

  Det är för mycket det här. Jag fixar inte temperaturer ner mot -18, som idag. Efter jobbet var det ”bara” -11 och det kändes som rena semestern i jämförelse så lite härdad har man ju blivit. Men snälla låt det bli lite varmare nu!! Det får gärna bli vår renat av. i år lovar jag på heder och samvete att jag inte ska klaga på värmen en ända gång, om det så blir 30 grader varmt i skuggan så ska jag bara tacka och ta emot!

 

Lite bilder från sommaren 2009.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0