Godisfrossa.

Måttlighet. En dygd jag har utan framgång försökt att tillskansa mig. Det är väl helt enkelt inte meningen att jag ska kunna ta ”bara en liten bit”. Därför blev det inte en liten påse godis. Det blev en gigantisk bautapåse som jag i ett rasande tempo snart ätit mig halvvägs igenom.

Jag känner mig lite som jag inbillar mig att Hasslehoff kände sig när han fick för sig att det vore en bra idé att bli aspackad och avsluta kvällen på golvet ihop med en hamburgare. Typ förvånad över att det inte känns bättre.


 


Jag gick till myrorna för att köpa ”nya” skor. Efter upprepade försök att köpa bra hållbara nya skor har jag insett att det inte är värt det. Skiten går sönder likt förbannat! Jag hittade ett par promenadskor, ingådda och klara. Och så ett par blommiga stövlar. När jag mycket nöjd styrde stegen mot kassan insåg jag att jag glömt min plånbok hemma! Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!

  Jag skickade ett sms innehållande många obsceniteter till Sven som gjorde en insättning på karmakontot och kom nertraskande med mitt bankkort. Som tack köpte jag en present till honom. En-världens bästa-kille-mugg. Den kostade bara 5 spänn, men det är ju tanken som räknas.



 

Figaro har fått en ny kompis idag. Dexter. Men väldigt söt liten trevägskorsning. Figaro uppförde sig riktigt hyfsat. Han är ju lite av en pervers översittare ofta. Men idag var han bara lite småsnuskig. Det var jätteroligt! Hoppas vi träffar lille Dexter snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0