Godissug.

Det fortsätter vara rena vargavintern. Jag längtar så jävla mycket efter att få gå på barmark att jag håller på att bli vansinnig! Tänk att kunna sätta ner fötterna och veta att det inte finns någon som helst risk att dom far i väg åt ett håll man inte alls tänkt sig!

  Tog med mig kameran på en promenad men det finns ingen chans att hantera den utan att ta av sig vantarna. Och tar man av sig vantarna har fingrarna förvandlats till ispinnar på två minuter och blivit lika omöjliga att använda som med vantar på. så jävla tröttsamt!



Eftersom både igår och idag varit hemskt lugna på jobbet la jag in en ledighetsansökan för fredag. Får jag den beviljad blir det fyra dagar i rad. Ljuvliga, ljuvliga tanke! Så jag försöker att inte tänka på det för jag kommer få nej. Dom säger alltid nej. Så för att inte bli för besviken försöker jag att inte tänka på det alls. Det kanske märks att det inte går så bra?

 

Jag har varit så jävla trött och godissugen sista dagarna. Jag har bara pyttelite träningsvärk i benen från igår. Ingen alls i axlarna. Det innebär alltså att jag inte tagit i ordentligt. Vilket det kändes som jag gjorde. Jag drar slutsatsen att energiintaget varit för lågt. Jag får öka på med ytterligare lite kalorier.

  För att dämpa godissuget idag så gjorde jag en fruktsallad bestående av gröna vindruvor, granatäppelkärnor, kiwi, bigarråer och passionsfrukt. På toppen blev det en klick keso med lite flytande honung. Det var gott som fan! Men jag är fortfarande godissugen.=S





Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

inte ett dugg plågsamt, men välldans gott var det =P =)

2010-01-17 @ 22:57:49
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0