Ikväll.

 

Det blev ett morotsbröd. Det var inte alls lika gott som det vi brukar köpa men det räknade jag inte med heller. Det är nyttigare och nyttigt är lite av en prioritering just nu. Lär baka igen men nästa gång använda en form istället för att göra en limpa av degen. Den lixom flöt ut och ut brödet blev väldigt platt tillslut.



Hämtat min träningsdagbok har jag gjort också. Ska fylla i den innan jag går och lägger mig hade jag tänkt. Så gott det går i alla fall. imorgon blir det rygg och bicep. Kaaanske jogging som avslutning igen. Får se. men först till jobbet förstås. Jag ringde för att kolla hur det såg ut med min ledighetdansökan. A i driften återkom efter att ha snackat med Kga. Det var samma skitsvar som alltid ”Vi kan inte ta beslut just nu.” Hur svårt kan det vara? Det har varit stendött mån-ons. Jag frågade inte hur det var idag i och för sig. Nåja. Skulle få kompa om det var lugnt i alla fall. Borde inte, borde sitta kvar och kosta pengar för dom, men jag lär nog gå om jag får.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0