"Jag är så hungrig, jag måste ha en gnu!"

Igår blev det rygg och mage på gymmet. Det är så jävla kul! Mycket roligare än förra året när jag och Annsofie försökte komma igång och styrketräna. Troligen eftersom Hälsostudion blivit riktigt kass och ingen av oss egentligen var så motiverad.

  Det blev inte något jätteintensivt pass. Har bara lite antydan till träningsvärk idag. Men det är okej, bättra att börja lugnt och öka än att överanstränga sig på en gång. Vi körde följande övningar:

Latsdrag, brett grepp till bröstet: 2*10 a 22.5 kg, 1*12 a 25kg

Sittande rodd: 2*10 a 25 kg 1*12 a 25 kg

Crunches i maskin: ca 5:20 a 20kg

Midja i maskin: 3*10 a 10 kg

Marklyft: 2*10 a 40 kg, 1*12 a 40 kg

Liggande kryssdrag i Cabel crossen: 2*10 a 7.5, 1*12 a 7.5

 

Igår beställde jag en träningsdagbok, den borde komma på måndag. Blir lite lättare att hålla ordning på övningarna då.=)

  I morse blev det morgonjogg igen och det gick segt som fan! Jag har vaknat flera gånger sista nätterna och varit skithungrig, har över lag varit hungrigare än vanligt sista dagarna. I går morse på morgonpromenaden kände jag mig så utsvulten att jag funderade på att äta upp Figaros leversnittar. Tror det är dags att öka kaloriintaget en aning. Därför blev det lite extra frukostmat idag. Mellanmål bestod av keso, kesella, banan, granatäpple och kiwi. Godare än godis!

  Nu måste vi handla. Halv fyra börjar jag jobba, dag 2 av 5. Känns tungt. Dom har fuckat upp schemat den här månaden också. Jag fattar inte hur dom lyckas. Fast jag ska inte klaga. Mig hade dom inte lagt på 100% helt plötsligt i alla fall. Dom har visserligen frågat om jag vill jobba extra den här månaden. Thanks but no thanks. Det räcker gott och väl som det är!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0