Läckra damer, hamburgare och biobesök.

Annsofie har förbarmat sig över den lilla hunden Sigrid. Sigrids matte är nyinflyttad på Annsofies gård och har lyckats med konststycket att bryta benet på tre ställe. Så igår var alltså denna lilla madam med på promenaden.

 

 

 

Figaro blev upp över öronen förälskad! Oh hon var så söt och elegant och doftade helt ljuvligt! Han satt som klistrad i rumpan på henne. Sigrid sa ett par gånger ifrån riktigt på skarpen och som den gentleman han är backade Figaro förstås då, i en halv sekund. Han fick gå kopplad eftersom han inte kunde uppföra sig.

 

Senare på dagen gick vi till Texas Longhorn för att prova deras hamburgare. Det var hemskt trevligt. Jag tog en med ädelost och bacon, den var hur god som helst! Pommen var också kalas! Hemskt prisvärt alltihop måste jag säga. Tog ett glas vin till också, som jag tog kort på. Men när maten kom in blev jag så exalterad att jag glömde bort kameran.

 

Sen blev det bio och den var också hemskt bra. Jag har ända sedan Robert Downey Jr dök upp i Ally McBeal för drygt 10 år sedan tyckt att han är kala! Det var han även i den här filmen.

  Vi har kommit fram till att vi ska gå på bio oftare för det är en trivsam syssla. Igår hade vi visserligen oturen att hamna bredvid en tjej som skrattade väldigt högt. Jag har inget problem med folk som skrattar väldigt högt, men i det här fallet blev det väldigt störande eftersom hon gjorde det när ingen annan skrattade. Nåja, var väl kul för henne att hon hade så himla roligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0