Lördagmorgon.

Två minuter i sju gick jag upp. Två minuter innan klockan skulle ha ringt med andra ord. Käkade två äggvitor och drack typ en halvliter vatten. Figaro som gömt sig under täcket i hopp om att slippa morgonjogg, men här visades ingen pardon. Jag fick bruka lite våld och helt enkelt bära ut honom i hallen. Ynkliga -1 grad fixar till och med han!
  Vi körde 43 minuter i riktigt hyfsat tempo. Kändes jävligt bra för senaste veckan har det varit jobbigt och tagit emot som fan! hemma igen kände Figaro sig uppvärmd och klar för lite dragkamp. Han gick och hämtade sin repleksak. Tyckte det var på tiden att han fick smaka på sin egen medicin så jag nonchalerade honom. Där fick han! Nu kanske han lär sig att inte tacka nej när jag föreslår nått framöver.

Än så länge har jag inte varit alls så godissugen som jag varit den här veckan. Det är väl för att jag får äta godis idag om jag vill. Får inte=VILL HA!! Får= Njääh! Tror jag skippar det.
  Nu ska jag i alla fall gå en sväng till med Figgz och sen ska jag gå på jakt efter ett par icke läckande skor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0