Snölekar och orkideér.

Eftersom jag slutade så tidigt idag och inte hade nått träningspass att klara av så blev det en promenad i dagsljus. Jag tog med kameran och tvingade sen stackars Figaro att simma runt i snön. Det såg komiskt ut. Hans huvud stack upp på ett väldigt sälliknande sätt. Men han blev för kall så efter ett par turer på i djupsnön fick vi hålla os på vägarna.







En av mina orkidéer är på god väg att börja blomma igen. Den andra är närmare döden. Topparna har totaltorkat och jag borde slänga den. Ska nog göra det och köpa en ny i helgen.

  Apropå helgen ska det bli så jävla skönt att vara ledig!! Två dagar känns som vanligt för lite men det får duga. Vi ska eventuellt gå på bio och se Sherlock Holmes. Kanske ska vi gå och käka på Texas Longhorn också. Testa deras burgare. Luktar ju jämt så jävla gott därifrån!



 

Jag är skittrött fast jag vet inte varför. Gick visserligen upp kvart i sju i morse men gick å andra sidan och la mig kvart i tio igår så det blev säkert åtta timmars sömn om man räknar bort stunderna jag låg vaken. Fast kvart i sju är för tidigt. 7:30-8:00 är lagom att gå upp.

 

Nu måste jag städa. Golvet ser ut som skit igen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0