Träning och komp.

Fick gå en timme tidigare från jobbet idag. Halleluja vilken ljuvlig lycka!! Den här veckan har varit tung som satan. Vet inte varför. Det bara slog till på onsdagen. Jag ville göra en Tom & Jerry, mest en Tom. Alltså gräva en grav, röka en cigg och sen få ett städ i huvudet. Hur som helst. Jag utnyttjade den där timmen jävligt väl tycker jag! Cyklade hem, svidade om till joggingkläder och var ute och löpte i 36 minuter. Inte skitlänge, men jag gav mig trots allt ut så sent som kvart i nio.

  Plus att vi ju faktiskt var och tränade i morse. Rygg och armar. Gjorde ett par modifieringar av programmet som verkar ha varit bra för jag har redan vissa känningar av träningsvärk. Gjorde en rätt rejäl ökning i marklyft. Sista set:et blev med 60 kg. jag gjorde 6 repetitioner. Om man tänker på att det bara var mitt tredje ryggpass och jag faktiskt lyfte min egen kroppsvikt (så när som på 6-7 hg) så är det inte så jävla illa!   

  Nu sitter jag och avnjuter två äggmackor. Väldigt gott. Ska hälla upp en kopp te och ta en apelsin också. Sen är det nog snart dags för sänggång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0