Bloggtorka igen.

Det händer ju inget. Jag jobbar lite men det känns för mycket. Katterna släpper ifrån sig mängder med hår som framför allt verkar hamna på mina sängkläder och det är ju mysigt för det betyder att dom sover hos mig på nätterna. Eller Gimli i alla fall. Figaro är grinig. Det är för varmt när det är varmt och för blött när det regnar och för tidigt på morgonen och för sent på kvällarna. Men så är det dags att sova och då tar han en av sina nakna bollar, löper amok och hoppar i sängen så golvet gungar. Och apropå att hoppa så provhoppade jag studsmattan i parken här om dagen. Det var så jävla kul! Nu vill jag ha en egen!

  Träning har varig åt helvete och maten ännu längre bort. NU ska jag ta tag i det säger jag till mig själv fem dagar i veckan men sen skiter det sig ändå. Som just nu, nu äter jag upp chorizosalamin Sven och jag köpte tidigare för att ha till brieosmackorna vi åt till lunch. Brieosten åt jag föresten upp tidigare idag… Självbehärskning återinfinn dig! Snälla!

Nu måste jag sova för imorgon ska jag tvätta klockan sju. Morsan kommer på besök, sushilunch och myrornabesök med Sven. Bio var det tänkt också. Shrek. Men den skiten går bara i 3D med engelskt tal och jag vill INTE höra Donkey på Svenska! Då får det fan vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0