En utmattad hund och lite inspiration.



Figaro ligger som en klubbad oxe, helt orkeslös, i soffan. På morgonpromenaden fick jag först bära honom upp till parken. Där tog det sen typ tio minuter att ta sig fram till kyrkan (ca 80 meter). Jag gav upp och gick hem igen. Men jag kände mig rastlös och kreativ så jag slog mig ner med tänkarmössan för att komma på nått vettigt projekt med dagen. Och jag kom på ett! Måla om under diskbänken! Det ser förjävligt ut där! Det går inte att få det att se rent ut hur mycket man än skrubbar och att mitt hem ser rent ut är lixom nått jag värdesätter mycket högt, varje vrå.

  Jag kastade mig upp på cykeln och hojade till Ö&B, köpte färg och knölade sen in mig under diskbänken med penseln i högsta hugg. Grunden är nu målad. Imorgon blir det en omgång till och på måndag tänker jag lacka, så det blir lätt att göra rent också. Satan vad jag känner mig duktig!=D Tyvärr glömde jag förstås att ta en förebild. Klantigt!

 

Nu måste jag röja upp litegrann bland alla grejer jag lyckades släpa fram för att kunna verkställa mitt målprojekt. Sen är det nog dags för lite lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0