Fika, dramatik och skoskav.

Jag har numera ett favoritkafé. Färgargården. Därför var jag där och fikade igår igen. Jag åt nån sorts jordgubbsbakelse som var hur god som helst! Kaffet smakade också kalas! Jag gillar att man får det i en liten, liten kaffekanna. Jag vill ha en sån här hemma!


Kvällen sen var hemsk dramatisk. Jag var på pissigt humör ett tag där. Typ på mördarhumör. Men tillslut gick det över och idag är jag vid gott mod. Jag har köpt nya skor som jag är mycket nöjd med, fast än är dom rätt jobbiga och gå i eftersom jag har skavsår överallt på grund av mina gamla skor
  Tog en liten sväng med Annsofie förut. Morris var ute och gled med Gustav, kanske på sjön, så vi gick bara till Sibylla och åt glass. Morris hade inte skvallrat om mitt svansryckande. Bussigt av honom.


Kommentarer
Postat av: Majje på hemmaplan

Jag kan tänka mig en sån där liten smarrig sak, lätt! jag menar INTE Figaro, honom får du allt behålla själv! Hmpf!

2010-07-08 @ 12:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0