It’s wart I’m telling you!

Hur mycket skit kan det finnas i ett kök? Jag har skrubbat, gnuggat sprayat och skrubbat igen i flera timmar och fortfarande är jag bara på utsidan av skåpen. Faktiskt så tror jag att det skulle ta mindre tid att övertala hyresvärden att byta ut hela skiten än att få det rent.

 

Tidigare idag var Malin och Story här på fika. Nu är bara Story kvar. Jag är barnvakt åt henne tills i kväll. Hon är så lugn och rar som jag trodde alla hundar var, tills monstret Figaro gjorde entré i mitt liv och jag insåg att visa hundar är helt enkelt inte så sympatiska. Men jag gillar honom ändå.=)

  Nu ska vi snart gå på en promenad i den olidliga hettan. Om det går vill säga. Om det inte går måste jag återvända till köksstädandet. Det känns lite tungt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0