Morgondagens planer.

Vi har så smått börjat flytta grejer till Svens lägenhet. Den är trevlig. Köket är hur gulligt som helst. Mitt kök är inte hur gulligt som helst. Aldrig blir det rent heller. Hur som helst så har vi börjat flytta grejer och idag ska vi åka med Majje till Willys och handla.

  Imorgon ska vi åka och hälsa på Tesse. Sweet! Vi ska bada och grilla och snacka skit och bada lite till och snacka lite mer skit. Antar jag. Förra sommaren när vi var där badade vi ingenting. Det misstaget ska jag inte göra i år!



Just nu har jag lite ont om tid och ork för att blogga. Men jag tänker inte göra som somliga andra och be om ursäkt för det, för det är lite to much. Precis som om folk sitter här och bara döööööör av nyfikenhet över vad som händer i mitt liv.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0