Schemafel och hårdkokta ägg suger.

Den här dagen har inte börjat strålande. Äggen blev för hårda och när jag hällde mjölk i kaffet blev det simmigt och klumpigt och helt vidrigt.=S Rötmånad. Jag åt två halva nektariner och sen två hela för annars skulle dom med bli dåliga! Sen upptäckte jag att paketet med makrill jag tagit fram ur frysen igår och lagt på tining i kylen inte alls var makrill. Det var torsk. Crap! Inte tog jag mig iväg till gymmet som jag tänkt heller. Så jävla dekandet och förslappad att det inte är sant har jag blivit!

 

Igår fick jag mitt augustischema och dom hade missat att jag gått ner i tid. När jag kom hem kollade jag julischemat och då såg jag ju att det var samma där. Crap igen! Får ta med det till jobbet idag och kolla om nått kan göras. En extra dag eller två ledigt vore inte fy skam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0