Sex laxar i en laxask.

Muterar lax på nått obehagligt vis vid höga temperaturer (utanför ugnen)? Eller är det nått fel på all lax jag får tag på nu för tiden? Båda gångerna jag köpt färsk lax sista tiden har den smakat konstigt. Inte direkt äcklig men inte alls långt ifrån. Precis på gränsen typ. Jag är inte alls nöjd!

 

I alla fall, jag är färdig med måleriet under diskbänken nu. Det blev inte så bra som det säkert kunde blivit, men det blev mycket bättre än det var innan så jag är nöjd. För en stund sedan när jag plockade fram en tallrik till min lunch kom jag på mig själv med att tänka ”Hm … kanske borde man måla här inne också …” Jag har redan börjat glömma bort hur jobbiga dom sista strykningarna under diskbänken var. Men det skulle ju bli så väldigt mycket finare. Ja jag får grunna på det ett tag.



Nu är det dags för en sista kopp kaffe innan jag måste hoja iväg till min svinvarma arbetsplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0