To do list.

Jag dricker ekologisk jordgubbssaft, lyssnar på Morrisey och ute är det otroligt nog molnigt. Imorgon ska jag åka till Tesse igen och bada och hugga ved. Jag hoppas det går bättre än förra gången. Som jag skulle hugga ved alltså. Jag var väl fem år eller nått och högg mig i tummen. Det var morsans fel. ”Vänta tills jag kommer.” sa hon, eller nått sådant. Vilken femåring skulle göra det?!?

  Snart ska jag sortera lite kläder för i garderoben råder det just nu anarki. Ibland tycker jag kläderna av sig själva flyttar mellan hyllplanen. Det känns oroväckande. Det finns massa annat jag borde göra med. Plantera om basilika, torka av på balkongen, dammsuga, skura, kasta papper, motionera Figaro, boka tvättid, städa ur kökssåpe osv. Får väl se vad som orkas med.


Kommentarer
Postat av: S

Mhhmhm. Honom skulle jag gärna sätta tänderna i!

2010-08-14 @ 17:48:38
URL: http://nollgradig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0