Bloggtorka.

Det är kortslutning just nu. Finns massor att skriva om men jag är inte så mycket för att lägga ut mitt privatliv till allmän beskådan. Det är lixom pinsamt. Lite för mycket ”Kolla mig då, kolla mig då!”. Nej tack.

  Men jag har gått, gått, gått och gått och Figaro är lite lagom salig sådär för sällskap har han fått. Morris förstås, Story, Kenzo som inte kommer vara här på ett tag nu för Frida har semester. Och idag Buster. Tre timmars morgonpromenad blev det. Sweet tyckte Figgz. Det kom lite regn på oss men annars var vädret kalas. Nya områden också. Omväxling förnöjer.

  I förrgår kom mitt klösträd, men det fanns inte tid att hämta det. Igår gjorde vi ett försök, men jag hade skrivit fel kollid. Damn! Hem i oförättat ärende. Men nu väntar jag på att Majje ska bli färdig med sin torsk, för då ska hon skjutsa mig och hämta det. Hur bussigt som helst!=)

  Inget fotograferande har det blivit på flera dagar. Så det får bli en gammal Gimpabild idag. Sen återkommer jag när jag återkommer helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0